Si tu aimes celui-ci, je ne veux jamais te voir ici.

Man kan ju föna håret på många olika sätt. Mitt sätt är speciellt för man kan dra paralleller till att lära sig ett språk. Föna håret - lära sig ett språk. Hur, kanske ni tänker då?

Låt oss dela upp håret i tre partier: hårbotten, mitten och topparna. Jag brukar börja vid hårbotten, för det är ju trots allt vikigast att den blir torr, annars får man ont i huvudet - precis som grunderna i ett språk är det viktigaste. För att även ifall resten av håret skulle vara torrt, men inte hårbotten - ja då faller håret platt! Medan jag torkar hårbotten brukar lite av mittenhåret också bli torrt, för det är ganska svårt att endast hålla sig till hårbotten när mittenhåret är överallt. Kanske har till och med en topp eller två lyckats bli torra när hårbotten är klar. Det är också det partiet som tar längst tid. När man är klar med hårbotten tar mittendelen inte alls lång tid, topparna däremot är svåra att torka och framförallt forma. Ibland brukar jag till och med strunta i dom, men då blir ju håret inte lika fint. Intressant, va?


Stundens youtube-klipp (dagens låt finns i inlägget nedanför):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0